2019年3月11日月曜日

英語集中コースに関する感想

感想述べます。

私のシンガポールでの生活を充実した日々に変えてくれたのが英会話教室とAkiさんです。
自分のペースで細かく教えてもらいました。2名の先生に教えてもらいましたが、 指導の違いもまた良い経験でした。もっとシンガポールで英会話の勉強を 続けたかったです。
日本へ帰りの機内で隣の女性に私から話掛けました。 どこに旅行に行くのですか?から聞きました。 どきどきしなくなっていました(笑)
簡単な会話でしたが楽しかったです。
今電車のアナウンスも英語の方が気になっている自分いました☺

ありがとうございました。

(2019年前半英語集中短期コース22回受けた五十代女性さんから頂いたメッセージ)

I wish to share my thoughts.

My time in Singapore has been fulfilling thanks to English lessons and Aki-san. I was able to take the detail-oriented lessons at my own pace. I had two teachers, but the difference in their teaching was also a good experience. I wanted to study more English Conversation in Singapore. When I was on my flight back to Japan, I talked to the lady sitting next to me..
I asked, "Where are you travelling to?"
I didn't feel nervous this time (LOL)
I enjoyed the simple conversation with her.
I even pay attention to the English announcements at the subway nowadays.

Thank you.

(A message from a Japanese lady in her 50s who took 22 sessions of our English Conversation intensive course early-2019.)

0 件のコメント: